ניהול המוצר

לוח שנה
02/06/2019 09:00 AM 02/27/2019 03:00 PM ניהול המוצר הקורס בנוי על העבודה היומיומית של מנהלי מוצר וכולל סקירה של התחום, מושגי יסוד ונוגע גם בפעילויות שקשורות בעבודה עם ממשקים בארגון ומחוצה לו כמו: לקוחות, מכירות, פיתוח, שיווק וכד'. הקורס מכיל הן רקע תיאורטי והן כלים מעשיים בצורת תהליכים, שיטות ותוצרים אחרים לשימוש יומיומי. מכון היצוא, רחוב המרד 29, קומה 5,

06-27

פברואר
2019
לתאריכים המלאים
06
פברואר
יום ד'

סוג אירוע

קורס

ענפים

לא הוגדר

קוד אירוע

11633

מיקום

מכון היצוא, רחוב המרד 29, קומה 5

תגית מחיר מחיר האירוע:   1500 ₪

תגית הנחה מחיר לחברי המכון:   1000 ₪

5% הנחה לנרשמים בהרשמה מקוונת באמצעות אתר המכון

הרשמה מקוונת

קורס בן 4 מפגשים: ניהול המוצר

הרחב הכל

מה בתכנית?

+

איך לתכנן היום נכון, את מוצרי המחר ?

  • איך מוודאים שהמוצר הבא שלנו כולל את היכולות הנדרשות לשוק המטרה שלנו ?
  • איך משפרים את תחום ניהול המוצר בארגון בלי לזרוק הכל ולהתחיל מאפס ?
  • איך מנצלים נכון את משאבי הפיתוח היקרים כך שהמוצר הנכון יפותח בזמן הנכון ?

מענה לשאלות אלו ושאלות נוספות תוכלו למצוא בקורס ניהול המוצר.

הקורס בנוי על העבודה היומיומית של מנהלי מוצר וכולל סקירה של התחום, מושגי יסוד ונוגע גם בפעילויות שקשורות בעבודה עם ממשקים בארגון ומחוצה לו כמו: לקוחות, מכירות, פיתוח, שיווק וכד'. הקורס מכיל הן רקע תיאורטי והן כלים מעשיים בצורת תהליכים, שיטות ותוצרים אחרים לשימוש יומיומי.

הקורס מיועד ל :

  • למנהלי מוצר המעוניינים להעשיר את הידע המקצועי שלהם ולהתעדכן בכלים ושיטות לעבודתם היומיומית.
  • למתכוונים לעשות הסבה לעולם ניהול המוצר ולרכוש את הידע הנדרש.
  • לבעלי תפקידים אחרים בארגון העובדים עם מנהלי מוצר או שתחום ניהול המוצר נכלל בתחום אחריותם.

מרצה ומרכז מקצועי :

מר ליאון מאלאלל, מדריך בכיר ויועץ בניהול מוצר בעל כשלושים שנות ניסיון מעשי בהגדרת, פיתוח, השקה ושיווק מוצרים בעולם. לאון מביא עמו ידע מעשי נרחב המעוגן בניסיון נצבר במגוון תפקידים בכירים בניהול מוצר ושיווק מוצר בתחומי ה-Telco, ניהול משאבי אנוש, חינוך, Biotech ועוד. בשנים האחרונות עוסק לאון בפיתוח תכנים לשימוש ייעודי בהדרכה ומסייע לחברות טכנולוגיה בישראל ובעולם בהטמעת מתודולוגיות ניהול מוצר ובניית קבוצות מנהלי מוצר מורכבות.

בתכנית הקורס:

מפגש מס. 1

  • עולם ניהול המוצר ומאפייני השוק  בשנות ה 2000   
  • הגדרת תחום ותפקיד מנהל המוצר
  • סקירה פרטנית של מתודולגית ניהול מוצר: ניתוח שוק, הבנת צרכים ותכנית עסקית

מפגש מס. 2

סקירה פרטנית של מתודולגית ניהול מוצר :

  • ניתוח תחרות
  • ניהול דרישות השוק והמוצר MRD/PRD
  • תכנון ובנית מפת דרכים למוצר ROADMAP

מפגש מס. 3

  • המשך סקירה פרטנית של מתודולוגית ניהול מוצר:
  • תכנית שוק והשקת מוצר
  • עבודה עם ממשקים בארגון: פיתוח, מכירות, לקוחות, ועוד

מפגש מס. 4

  • תהליך אסטרטגית מוצר -  Product Strategy
  •  תהליך תכנון מוצר – Product Planning

 

מועד ומקום

+

4 מפגשים בתאריכים: 6.2.19, 13.2.19, 20.2.19, 27.2.19

 בין השעות 09:00 – 15:00 (התכנסות והרשמה : 08:30 – 09:00)

במכון היצוא , בית התעשייה קומה 5, רח' המרד 29, ת"א

 

עלויות ורישום

+

 

1,000₪  לחברי מכון היצוא,    1,500 ₪  לשאינם חברים

ההשתתפות מותנית בתשלום מראש. לא יתקבלו כתבי התחייבויות.

 

לפרטים נוספים

+

המרכז ללימודי יצוא וסחר בין-לאומי, טל: 03-5142934/845/819/867 או בפקס: 03-5142984,

בדוא"ל : orlyd@export.gov.il

טעינה

אירוע השבוע