המרכז ללימודי יצוא - וובינרים

הרחב הכל

מהו וובינר?

+

וובינר הינו "הרצאה אינטרנטית". כל מה שצריך לעשות כדי להשתתף בהרצאה הוא להיות בבית/במשרד עם כל מכשיר המחובר לאינטרנט: מחשב שולחני, מחשב נייד, מכשיר נייד: אייפון, אנדרואיד, לצפות בשקפים, להאזין לדברים ולשאול את השאלות החשובות שלך ולקבל תשובות בזמן אמת במהלך הוובינר. הוובינר יוקלט עבור אלה שרוצים לשמוע שוב ועבור אלה שלא הגיעו. הודעה על האפשרות לשמיעה חוזרת תשלח לנרשמים.

וובינר ייחודי: ניהול מוצר – איך מתכננים היום את מוצרי המחר ?

+

וובינר ייחודי:  ניהול מוצר – איך מתכננים היום את מוצרי המחר ?
וובינר בהנחיית מר ליאון מאלאלל


בוובינר דנו בכלים ובתהליכים של ניהול מוצר, בהחשיבות והצורך של ניהול מוצר והתרומה לסיכויי ההצלחה של מוצרים חדשים בשווקים כיום, המאופיינים ע"י תחרות חריפה וקצב שינויים גבוה. ניתנו דוגמאות על כישלונות מוצרים והסיבות לכך ואיך ניהול מוצר נכון יכול להתמודד ולמנוע כישלונות מסוג זה ולהביא להצלחת המוצר.

 
בתכנית:
מה זה ניהול מוצר ולמה צריך את זה ?
הגדרת תפקידים בעולם ניהול המוצר
עקרונות בסיסיים בעבודת ניהול מוצר (מתודולוגיה, תהליכים, כלים)
מה הסיבה לאחוז הכישלונות הגבוה של מוצרים ואך ניהול מוצר יכול להתמודד עם האתגר

לצפייה בוובינר לחצו כאן

הזדמנויות עסקיות בשוק של רומניה

+

מתוך: סדרת וובינרים ייחודיים: עם הנספחים הכלכליים של ישראל ברחבי תבל

בהנחיית מר מתן ספרן, נספח כלכלי ברומניה

מה בוובינר?

·         הכרות עם רומניה, המדינה השביעית בגודלה באירופה עם אוכלוסייה של כ20 מיליון איש ועם הפוטנציאל האדיר הקיים בה לאור היותה גשר לאירופה ומדינה מתפתחת אשר זקוקה (ומעוניינת) בטכנולוגיות ישראליות בתחומי הביטחון, סייבר, רפואה, חקלאות, מים, אנרגיה ועוד.

·         ניתוח מערכת היחסים הייחודית עם ישראל הן מהבחינה הפוליטית וכמובן בדגש על תחום הסחר.

·         סקירת הסקטורים המרכזיים, הזדמנויות שיתוף פעולה וסקירה על פעילות הנספחות המסחרית ברומניה ומה הערך המוסף לכם  - היצואנים.

לצפייה בוובינר לחצו כאן

כיצד לבלוט מעל התחרות באמצעות הצעת ערך ייחודית

+

הצעת ערך הנה ההצהרה (או הבטחה) שלנו אל הלקוח ומהווה את הסיבה של הלקוח לבחור דווקא במוצר או השירות שלנו. הצעת ערך טובה תנוסח בנקודת הראות של הלקוח ותכלול הן את תכונות המוצר או השירות שלנו אך בעיקר את התועלת הייחודית שתצמח ללקוח כתוצאה משימוש במוצר או בשירות. הצעת ערך עומדת בליבת האסטרטגיה העסקית של כל חברה וכל מוצר חדש שאנו עומדים להשיק ולכן חובה להקדיש מאמץ בניסוח ולהימנע מטעויות.

לוובינר לחצו כאן

וובינר: שיווק בדיגיטל "הכה את המומחה"

+

תחום השיווק הדיגיטלי כיום הולך ונעשה מורכב ומקצועי ובהתאמה גם עלויות השיווק בדיגיטל. חברות רבות מתחבטות בין האפשרות להכשיר כוח אדם מתוך הארגון לצרכי השיווק בדיגיטל לבין רכישת השירותים מסוכנויות פרסום המתמחות בתחום.

בכל אחת מהאפשרויות קיים מחסום של ידע ועולות שאלות כגון:

מה תקציב הפרסום המתאים לי? איך אדע כי החברה בידיה אני מפקיד את התקציב ממקסמת אותו תוך השגת ROI חיובי? אילו ערוצי פרסום ושיווק מתאימים לעסק שלי? באילו פלטפורמות כדאי לי לשווק? כיצד אני בודק את חברת הפרסום? מה צריך לדרוש מחברת הפרסום? האם כדאי לי להכשיר עובד מהעסק לניהול הדיגיטל? אם כן – כיצד מבצעים הכשרה פנים ארגונית?

לצפייה בוובינר לחצו כאן

מחירי העברה בדגש על מיסוי ישיר ומכס בעסקאות בינלאומיות והיבוא לישראל

+

מה בוובינר? 

  • תמחור עסקאות בהתאם לכללי מחירי העברה אל מול כללי המכס - הדומה והשונה
  • התאמות מחיר בעסקאות בין צדדים קשורים - השלכות מכס אפשריות
  • לגשר על הפער - תכנון נכון של עסקאות בהיבט מחירי העברה ומכס 

לצפייה בוובינר לחצו כאן

טעינה

מכון היצוא