גולש יקר,
לחווית גלישה טובה יותר מומלץ להשתמש באחד מהדפדפנים הבאים:
מיועד לעסק, חבר מכון היצוא, בתנאי הסף הבאים:
החברה מתבקשת להעביר מסמך בקשה, המתייחס לפרמטרים הנ"ל, בחתימת המנכ"ל ובחותמת החברה.
שלב א': היכרות הסביבה העסקית הבינלאומית
סיום ניתוח הסביבה העסקית יהווה נקודת GO / NO GO לחברה. חברה שתחליט להמשיך בתכנית, תציג את ממצאיה בפני צוות מקצועי במכון היצוא במטרה להעלות סוגיות נוספות, שאלות והבהרות טרם תעבור לשלב הכנת תכנית השיווק. על רקע זה תוכל החברה לבצע החלטה מושכלת להמשך פעילותה בשווקי חו"ל בליווי התכנית.
במידה והחברה תגלה בסיום ניתוח הסביבה העסקית כי אין פוטנציאל למוצר, תוכל לבקש לצאת מהתכנית.
לוח זמנים: 3-2 חודשים
מלווה שיווקי: 35-25 שעות ייעוץ, תעריף 200 ₪ + מע"מ לשעה.
השתתפות התכנית בשיעור של 50%, עד 30 שעות ליווי ובהתאם לביצוע בפועל.
מידע עסקי: ראה פרטים בהמשך.
שלב ב': הכנת תכנית שיווק
הכנת תכנית שיווק למדינת יעד אשר תכלול:
לוח זמנים: עד כחודשיים
עלות שלב ב': 8,000 ₪ + מע"מ.
חברה המעוניינת להגיש בקשה לתכנית של"ב של מינהל סחר חוץ, משרד הכלכלה והתעשייה, תודיע על כך למכון היצוא. פעילותה במסגרת התכנית של מכון היצוא תופסק אוטומטית.
שלב ג': בניית ארגז כלים שיווקיים
אפשרות לשילוב יועץ מרקום אשר ינהל את פרויקט המיתוג כולו: ביצוע תכנית המיתוג או לחילופין הנחיית הספקים הרלוונטיים.
עיצוב וכתיבת חומרים שיווקיים בפורמט דיגיטלי (לוגו, כרטיס ביקור, פרופיל חברה, מצגת, קטלוג, דף מוצר, ברושור וכד'...)
לוח זמנים: כ – 2-3 חודשים
השתתפות התכנית בשיעור של 50% מהצעת המחיר המאושרת ועד תקרה של 4,000 ש"ח + מע"מ.
שלב ד: יישום תכנית השיווק
על החברה לבחור מסלול ליישום תכנית השיווק מבין שתי האפשרויות להלן:
או:
כלים העומדים לרשותך במכון היצוא ליישום תכנית השיווק:
מידע ומודיעין תחרותי
השתתפות התכנית בשיעור של 50% ועד תקרה של 3,000 ש"ח + מע"מ.
השתתפות כמציג בתערוכה בינלאומית
א. באפשרות החברה להסתייע בשירותיו של המלווה השיווקי במהלך התערוכה
30 שעות עבודה בתעריף של 200 ש"ח + מע"מ לשעה. השתתפות התכנית בשיעור של 50% משכ"ט המלווה השיווקי ועד תקרה של 3,000 ש"ח, כולל מע"מ (לא תנתן תמיכה בגין נסיעות, בתי מלון, אש"ל וכו').
ב. השתתפות כמציג במסגרת ביתן לאומי של מכון היצוא –
ההטבה בהתאם לתנאים המוצעים במחלקת התערוכות של מכון היצוא.
שיווק דיגיטלי
בניית קמפיין שיווקי ברשתות חברתיות
איתור שותף עסקי
סיוע באיתור שותפים עסקיים במדינות יעד באמצעות פרויקטורים ו/או חברות פיתוח עסקי בינלאומי.
תקינה בינלאומית
ליווי לקבלת תקן בינלאומי, עמידה ברגולציה בינלאומית
משפט מסחרי בינלאומי / חוזים והתקשרויות/ הגנת קניין רוחני
השלכות משפטיות לסוגים שונים של התקשרויות; הכנת הסכם התקשרות עם שותף עסקי / לקוח בחו"ל; זכויות יוצרים, רישום סימן מסחר, פטנט
ימי עיון
השתתפות בשני ימי עיון חד-יומיים של המרכז ללימודי יצוא במהלך שנת 2020 – בהנחה של 20%.
לתשומת לבכם:
לטופס בקשת הצטרפות לתכנית – לחץ כאן
לידיעתכם, רשימת המלווים השיווקיים מופיעה ב"אינדקס היועצים" של מכון היצוא. הנכם מוזמנים לעיין באינדקס ולהעביר אלינו שמות היועצים הנבחרים על ידכם. אנו נדאג להעביר בקשתכם לצורך קבלת התייחסותם. במידה ולא נקבל שמות של יועצים נבחרים על ידכם, אנו נפנה ישירות ליועצים אשר להם ניסיון בתחום עיסוק חברתכם. פרטיהם של אלו שיביעו נכונות לסייע יועברו אליכם לצורך שיחת תיאום ציפיות ופגישה.
אודות מכון היצוא
אודות אנשי קשר דוחות כספיים טפסי הנהלת חשבונות לוח אירועים ופעילויות מן העיתונות פרסומים ותכנים שיווקייםשירותי מכון היצוא
איתור שותפים עסקיים תערוכות בינלאומיות חברות פיתוח עסקי בינלאומי חונכים ליצוא ייעוץ בסחר הבינלאומי יצוא מקוון מידע ומודיעין תחרותי סיוע ליצואן המתחיל סקירות ונתונים כלכליים קשרי חוץחטיבת פיתוח עסקי
אגרוטק בטחון המולדת תעופה וחלל דנטל חדשנות ואקוסיסטם יין לייף סטייל מדיה דיגיטלית מובייל וערים חכמות מוצרי צריכה מזון ומשקאות מים מכשור ומחשוב רפואי סייבר על חטיבת פיתוח עסקי פודטק פינטק קולנוע, טלויזיה וחינוך קלינטק ותשתיות חכמות רכב, תחבורה חכמה ותעשיות מתקדמותהרשם לקבלת עדכונים
דואר אלקטרוני לא תקין
לא הוזן דואר אלקטרוני
בעייה בשליחת הנתונים
נשלח בהצלחה
צרו קשר