מכון היצוא

יצוא מוצרי הצריכה, 2016: עליה קלה ביצוא מוצרי הצריכה הודות לענף התכשיטים. האיחוד האירופי היעד העיקרי ליצוא

יצוא מוצרי הצריכה, 2016: עליה קלה ביצוא מוצרי הצריכה הודות לענף התכשיטים. האיחוד האירופי היעד העיקרי ליצוא

העליה בהיקפי היצוא התקבלה בעיקר כתוצאה מעליה ביצוא התכשיטים, אשר עלה בשיעור של כ-27% להיקף של כ-792 מיליון דולר. עליות נוספות נרשמו ביצוא קוסמטיקה (כ-4%), מוצרי בית ומשפחה (כ-1%) ומשקאות (כ-6%). ירידות נרשמו ביצוא מזון (כ-1%), טקסטיל (כ-5%) ותוצרת טריה (כ-8%).ענפי המזון והתוצרת הטריה מהווים כ- 37% מסך יצוא מוצרי הצריכה. אחריהם ענף התכשיטים כ-19%, וענף הטקסטיל כ-18%. אזורי הסחר העיקריים בענפי הצריכה הם האיחוד האירופי (כ-39% מסך היצוא) וצפון אמריקה (כ-31% מסך היצוא) המהווים כ- 70% מסך יצוא מוצרי הצריכה.

לקריאת הסקירה לחצו כאן
טעינה

אירוע השבוע