מכון היצוא

סדנת שרות לקוחות חוצה תרבויות

בתכנית
  • שרות = רווח. האמנם בכל העולם?
  • כיצד משפיעה התרבות של לקוחות ממקומות שונים על ציפיותיהם משרות מצוין? מה בין שירות טוב למצוין?
  • מהם חמשת מדדי השרות וכיצד הינם מושפעים מהנושא הבין תרבותי?
  • לימוד ותרגול של מאפייני תקשורת בין-תרבותית, מבנה חברה והשפעתו על יצירת קשר.
  • קודי התנהגות ומחשבה בין-תרבותיים והשפעתם על נושא השירות בתרבויות שונות.
  • כלים לטיפול בלקוח כועס וההבדלים בין האופן בו מוצג כעס בתרבויות שונות.

סדנא המועברת באופן אינטראקטיבי, תוך שימוש בסימולציות, ניתוח מקרה, סרטונים, ניתוח דיאלוגים, עבודה בקבוצות, תרגילים, משחקים ודיון פתוח.

טעינה

אירוע השבוע