מכון היצוא

יום עיון בנושא סוכני מכירות עצמאיים

חברות ישראליות רבות מחפשות דרכים "לפתוח דלתות" אצל לקוחות פוטנציאליים בארה"ב. אחד האמצעים היעילים לכך, הם ה-REPS. ה-REPS הם אנשי מכירות עצמאיים העובדים על בסיס אחוזים. הם מייצגים קבוצה של חברות המשווקות באותו התחום אך אינן מתחרות זו בזו.


ה-REPS פעילים כמעט בכל הענפים בארה"ב, כולל היי-טק, מוצרים תעשייתיים ומוצרי צריכה. חלק גדול מהצלחתם תלוי בתמיכה מצד חברת האם וביכולתה ליצור הזדמנויות עסקיות עבור המפעל וה - REP גם יחד. לכן, לתהליך הבחירה חשיבות רבה. גיוס והפעלה נבונים של REPS יכולים להגדיל את סיכויי ההצלחה הן של יצואנים מתחילים והן של יצואנים גדולים ומבוססים.

חברות שכבר יש להן בסיס עסקי בארה"ב, יכולות להפעיל מספר גדול של REPS אזוריים. עסקים קטנים יותר יכולים למנות MASTER REP - REP ראשי שיקבל על עצמו תפקיד מרכזי יותר מאשר REP רגיל, ויפעל בשם החברה עד להתבססות החברה.

בתכנית:

  • שיקולים לחדירה לשוק האמריקאי באמצעות REPS
  • הכרת שיטות העבודה עם REPS
  • יתרונות וחסרונות בעבודה עם REPS\
  • ציפיות היצרן מה - REPS
  • ציפיות ה - REPS מהיצרן
  • גורמים המשפיעים על המוטיבציה של REPS
  • דרכים לאיתור ה - REPS המתאימים ביותר לחברה
  • בניית פרופיל ה - REPS האידיאלי לחברה
  • תהליך גיוס ה - REPS וארגון מערך העבודה עמם
  • כיצד לעבוד עם יותר מ - REP אחד בכל אזור על מנת להגדיל את המכירות
  • אתגרים מיוחדים ליצואן הישראלי בעבודה מול REPS בארה"ב
  • שיטות עבודה עם REPS המתאימות ליצואן הקטן והבינוני
  • גיוס והפעלת MASTER REP בארה"ב ע"י יצואנים קטנים 
טעינה