מכון היצוא

יום עיון בנושא פתיחת משרד מכירות/חברת בת בארה"ב

חברות ישראליות רבות מקימות כבר בראשית דרכן בסיס שיווקי בשוק האמריקאי, מתוך הכרה כי שוק זה הוא שוק המטרה העיקרי עבורן.
כדי להצליח בשוק האמריקאי על החברה הישראלית לקיים קירבה עם הלקוח המקומי, לתת מענה מיידי לצרכיו ולשלוט על צוות העובדים המקומי. כדי לעמוד ביעדים הללו, על החברה לפתוח משרד מכירות או חברת בת מקומית, צעד המחייב תכנון קפדני ומעורבות אינטנסיבית.

יום עיון זה יעמוד על הסיכויים והסיכונים הכרוכים בפתיחת משרד בשוק האמריקאי, יציג שיטות שונות לפתיחת נציגות בארה"ב, יעמיד לרשות המשתתפים מידע מעשי בתחומי השיווק, המכירות, ההיבטים החוקיים, המשפטיים ומשאבי האנוש ויציג לבסוף דוגמאות מוחשיות מהתנסותן של חברות ישראליות בהפעלת מערך שיווק עצמאי בארה"ב.

בתכנית:

  • אפשרויות השיווק של חברה זרה בארה"ב
  • יתרונות וחסרונות ליצואן המנהל משרד שיווק עצמאי בארה"ב
  • תהליך גיוס עובדים בכירים בארה"ב
  • פתיחה והפעלת משרד מכירות בארה"ב בתחום המוצרים התעשייתיים
  • שיווק מוצרי היי-טק בארה"ב באמצעות חברת בת
  • חדירה לשוק האמריקאי ע"י רכישת חברה מקומית
  • דיווח ומיסוי לרשויות בישראל ולרשויות המס בארה"ב
  • מדריך משפטי לתכנון, הקמה וניהול שלוחה בארה"ב
  • ליטיגציה בארה"ב – הימנעות ממוקשים
טעינה

אירוע השבוע