מכון היצוא

קורס פיתוח עסקים ושיווק בשווקים גלובליים

מה בקורס?

  • פיתוח וגיבוש תכנית עבודה של החברה לחדירה והתבססות בשוק יעד גלובלי.
  • ניהול החברה ברמת מועצת המנהלים, תוך מקסום יכולות המשקיעים והערכים המוספים שהם יכולים להביא לטובת יעדי החברה.
  • ניהול גיוסי הון נוספים למימון התפתחות החברה וחדירתה לשוקים גלובליים. עבודה אל מול משקיעים אסטרטגיים. מבנה ארגוני בשוק היעד הגלובלי.
  • ניהול המכירות והאינטראקציה עם לקוחות קיימים וחדשים, במצב בו החברה ומוצריה כבר מוכרים בשוק.
  • מודלים עסקיים, אסטרטגיה שיווקית ואסטרטגיית חדירה לשווקי יעד גלובליים.
  • מודלי תמחור של מוצרי\שירותי החברה, מיתוג ותמחור המוצרים בחדירה לשוק יעד בינ"ל.
  • פרסום בשווקי יעד בינ"ל תוך בחינת הבדלי תרבות, צורת חשיבה וקבלת החלטות של לקוח היעד הזר.
  • ניהול משא ומתן בין-תרבותי בעולם המערבי (צפון אמריקה/אירופה המערבית) ובעולם הקומונלי (איזור הפסיפיק וסין בראשו...) על מנת לסגור עסקאות בשווקים בין-לאומיים.
  • דיון פרטני בשוק הסיני וההודי - שווקי יעד בינ"ל מהחשובים ביותר בעולם.
  • דוגמאות משווקי יעד בין-לאומיים : ארה"ב, אירופה המערבית, סין  

מנהל אקדמי ומרצה:
ד"ר אבי מזור, מומחה ובעל ניסיון עסקי בינלאומי רב של כ-20 שנים, מתוכן עשר שנים בשוק האמריקאי\אירופאי
ועשר שנים אחרונות בשוק הסיני. שותף מנהל בחברה שבסיסה בשנחאי המביאה חברות ישראליות וזרות ומשקיעים לשיתופי פעולה ולהשקעות בשוק הסיני ומביאה חברות סיניות לשווקים בינלאומיים. 
במהלך השנים שימש ד"ר מזור בתפקידים בכירים בפיתוח עסקים בינלאומי, ניהול השקעות, הקמת חברות חדשות, הבאתן לשווקי יעד בעולם ומכירת חברות. תפקידיו בעבר כוללים: דירקטור במוטורולה וונצ'רס – זרוע ההשקעות הבינלאומית של מוטורולה ארה"ב, שותף מנהל בקרן הון סיכון "טלסופט פרטנרס" מעמק הסיליקון- ארה"ב ,יזם של חברות סטארט אפ, פרויקטור של הבנק העולמי. מרצה למנהל עסקים באוניברסיטאות ומכללות בישראל ובסין.

ומה בנוסף?
25% הנחה החל ממשתתף שני מאותה חברה.

טעינה