מכון היצוא

יום עיון על שיווק מוצרים ישראליים בארה"ב

חברות ישראליות רבות הפועלות בענפי מסחר מגוונים, בוחנות את האפשרות לשווק את מוצריהן בארה"ב. חלק ניכר מהחברות הללו מעוניין למצוא שותף שיווקי, מפיץ או יבואן מקומי שיקדם את מכירותיו בארה"ב.

יום העיון ידון במכלול הנושאים המרכזיים הקשורים לתחום זה, וימליץ על הדרכים היעילות ביותר העומדות לרשות היצואן הישראלי כדי להצליח בשוק האמריקאי.

בתכנית:

  • סקירת שיטות השיווק העומדות בפני חברות ישראליות בארה"ב, יתרונות וחסרונות
  • איתור מועמדים לשיתוף פעולה בארה"ב
  • דרכים מוצלחות ל"פתיחת דלתות" באופן שיטתי
  • חשיבות "חבילת המידע" ותקשורת שיווקית (Marcom)
  • לקראת Marketing Road Show – סיור עם משווקים פוטנציאליים
  • נושאים חשובים שיש להקפיד עליהם בחוזה עם משווק אמריקאי
  • חשיבות המדיה האמריקאית ליצירת חשיפה של חברה ישראלית
  • "מוקשים משפטיים" פוטנציאליים בעשיית עסקים בארה"ב
  • חשיפה בעיתונות בארה"ב ככלי לאיתור שותפים שיווקיים, מפיצים ויבואנים
  • השימוש בחומר שיווקי מקצועי לצורך גיוס שותפים שיווקיים ומפיצים  
טעינה

אירוע השבוע